Ce mai faceti?

Nu ne-am mai vazut demult pe blog.

Nu v-am neglijat, cu siguranta, dar am fost foarte ocupati!

E de bine, zicem noi, pentru ca sugestiile clientilor nostri, transmise prin chestionare, ne-au mobilizat si am trecut la treaba: Pensiunea Fortuna a trecut printr-un „upgrade”.

In primul rand, am deveni mai „eco”: am instalat panouri solare pentru producerea apei calde.

Apoi, am crescut confortul turistilor, prin instalarea aerului conditionat si a plaselor pentru insecte in camere.

Ne-am gandit si la siguranta – tot mai importanta pe zi ce trece – asa ca am instalat camere de supraveghere in parcare si pe caile de acces si am montat un videointerfon pentru acces securizat.

Pentru cei care se gandesc sa vina la instruire+distractie, am achizitionat un videoproiector de ultima generatie.

Nu ne oprim aici. Tocmai renovam camerele si schimbam mocheta, urmeaza sa achizitionam televizoare LCD (luna viitoare)si speram ca ceea ce am facut sa va fie pe plac!

Asa ca toamna poate sa vina, evenimente avem inca la Sibiu, deci…va asteptam!

One response to this post.

  1. E bine de auzit ca investiti.

    Răspunde

Lasă un răspuns

